Nekokybiška prekė parduotuvėje – kas atsakingas?

Reikia pripažinti, kad ne visuomet mes esame patenkinti tuo, ką mes gauname iš pardavėjų ar paslaugos tiekėjų, nes tai dažnai neatitinka ne tik mūsų lūkesčių, bet ir pačios prekės ar paslaugos reikalavimų. Tokiu atveju, mes prašome pinigų grąžinimo, o pačią prekę atnešame atgal. Tai dažniausiai tenka padaryti su drabužiais, avalyne ir kitais smulkiais daiktais, tačiau kyla klausimas, ką daryti, kai prekė yra stambesnių gabaritų ir išgabenti prekę iš namų nėra taip paprasta?
Nekokybiškos prekės įsigijimo atveju yra numatyta nemažai garantijų, kad vartotojas nesijaustų nuskriaustas. Numatytos garantijos siejamos tiek su galimybe tą prekę gražinti, tiek pateikti ją garantiniam taisymui. Kai prekės svoris siekia 10 kilogramų ir daugiau, tuomet jas pasiimti iš pirkėjo turi pats pardavėjas, jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje nėra numatyta kitaip. Taigi, pardavėjui ir pirkėjui yra galimybė susitarti.
Šiaip ar taip, vartotojui įsigyjant didelių gabaritų ar sunkiasvorę prekę patariama visuomet perskaityti sutarties sąlygas, kad po to nekiltų bereikalingų nesusipratimų, o pardavėjui tokio klausimo apsvarstymu pasirūpinti sutartyje.