„Fitness Authority“ – gamintojas save vadinantis „mitybos inžinieriumi“

„Fitness Authority“ - gamintojas save vadinantis „mitybos inžinieriumi“

Daugelis kultūristų (tikriausiai beveik visi) nė neįsivaizduoja savo specialios mitybos dietos be maisto papildų. Jų gausa gali apsukti galvą, o ypač naujokams. Kaip žinoti ar kainos ir kokybės santykis yra proporcingas? Ar apskritai racionalu vartoti maisto papildus? Juk iš maisto gaunamos medžiagos yra natūralesnės nei iš papildų, nepaisant to, kad šiais laikais viskas „purkša chemija“. Nejaugi neįmanoma pasiekti gerų rezultatų kultūrizme be maisto papildų? O gal jie reikalingi tik nekantriems sportininkams? Daug klausimų užverda. Ir situacijos nepalengvina sporto žurnalai, kurie beveik kiekviename puslapyje reklamuoja iš esmės tokius pačius maisto papildus tik skiriasi jų gamintojai ir vadinami „brand’ai“ (angl. Brand, vok. Marke – markė, gamintojo ženklas ant prekės). Ant prekių besipuikuojantys gamintojų ženklai per tam tikrą laiką vartotojo prote pradeda asocijuotis su produkto kokybe ir patikimumo lygiu. Dažnai, sumokėję didelę sumą pinigų, žinome, jog kaina įvertina ne produktą, o gamintojo ženklą.

Sporto, o ypač kultūrizmo, pasaulyje maisto papildai atlieka svarbų vaidmenį. Kad ir kaip ten bebūtų, kultūristai sako, jeigu į šį sportą žiūri rimtai – maisto papildai yra būtini. Maisto papildų padangę nušvietė naujas, savimi pasitikintis gamintojo ženklas „FA Engineered Nutrition“. „Fitness Authority“ (FA) išvertus į lietuvių kalbą pažodžiui reikštų „lengvojo kultūrizmo, sveikatingumo autoritetą“. Šiuose maisto papilduose yra sujungti ingredientai, kurių veiksmingumas yra įrodytas moksliškai, naudojant pažangiausias technologijas. Tai perspektyvi formulė maisto papildų rinkoje, nes yra pritaikyta visų sporto šakų sportininkams: nuo krepšininkų ir tenisininkų iki kultūristų ir kovotojų ringe. Šie produktai pasižymi sinergetiniu efektu – produkto sudedamosios dalys papildo vienos kitas bei stiprina treniruotės poveikį raumenims. Galbūt dėl šio sinergetinio efekto „Fitness Authority“ metaforiškai galima pavadinti „maisto papildų inžinieriais“, nes jų gaminiai yra praktiškai pritaikyti sportininko mitybai.