Mobilios aplikacijos naudingos verslui

mobilios-aplikacijos-versle

Išmaniesiems telefonams tapus pagrindine darbo priemone mobiliųjų programų naudojimas auga klabai sparčiais tempais. Planuojama kad iki 2025 metų mobiliomis aplikacijomis naudosis daugiau nei 75% pasaulio įmonių.

Kokios mobilios programos dažniausai naudojamos užsienio įmonėse?

Pirma vieta atitenka išlaidų skaičiavimo programėlėms. Telefonu nufotografuotos sąskaitos ar kvitai greitai tampa skaitmeniniai dokumentai, pinigų sumos be klaidų atpažįstamos ir priskiriamos buhalterinių programų atitinkamoms eilutėms. Galima generuoti santraukas, išklotines ir ataskaitas, verslui tai yra ypač aktualu.

Nesudėtingos buhaterinės programėlės sėkmingai plečia rinkos dalį siūlydamos vartotojams – įmonių apskaitininkas ir derektoriams patogų pajamų ir išlaidų atvaizdavimą, finansinių srautų judėjima banko sąskaitose realiu laiku, galimybe apmokėti sąskaitas telefonu, sinchronizacija su pagrindine įmonės duomenų baze vykdomas 4G interneto pagalba. Visas šias programas galima įsigyti ir parsisiųsti iš Google Play ir App Store parduotuvių. Priimti įmokas renginiuose, koncertuose tampa vis lengviau su mobiliuoju telefonu prijungus specialų mokėjimo kortelių nuskaitymo adapterį, tai labai patogu mažoms įmonėms nes bankų kortelių skaitytuvai ir jų paslaugos iki šiol buvo brangūs ir prieinami ne kiekvienai įmonei.

Komunikaciją ir bendradarbiavimą tarp skirtingų įmonių pagerina mobilios programos leidžia stebėti kokioje stadijoje yra vykdomi projektai, pokalbio lange patogu susisiekti su reikiamu specialistu. Debesyje saugomos dokumentų kopijos padeda greičiau keistis informacija tarp įmonių partnerių, matyti būsimų darbų tvarkaraščius, įvykdytas užduotis ir sprendžiamas problemas.

Garso, vaizdo ir dokumentų failų keitimosi platforma Dropbox yra gerai žinoma dizaino, reklamos, su vaizdo paslaugas teikiančių specialistų bei studentų tarpe. Skype, Slack programėlių nereikia pristatyti nes jas naudoja dauguma bendrovių ne tik vidinei komunikacijai bet ir bendravimui su pirkėjais ir klientais. Išmaniuosiuose įrenginiuose įdiegiama vis daugiau mobilių programų konsultacijų pokalbiams elektroninėse parduotuvėse. Taip dar labiau pagerinama aptarnavimo kokybė ir sulaukiama daugiau konversijų.